Reisschema Belize - Reisverslag uit Belize-stad, Belize van jennifer - WaarBenJij.nu Reisschema Belize - Reisverslag uit Belize-stad, Belize van jennifer - WaarBenJij.nu

Reisschema Belize

Door: Jennifer

Blijf op de hoogte en volg jennifer

28 April 2014 | Belize, Belize-stad

Voor onze reis naar Belize hebben wij alleen de eerste drie dagen iets gepland, de overige dagen hebben wij een dag van tevoren een hotel geboekt via Expedia.

Onze reisschema tot nu toe ziet er als volgt uit:

Maandag:

Duiken bij Silk Cayes met Seahorse Dive

Donderdag:
Duiken bij Gladden Spit met Turtle Inn dive shop

Vrijdag:
Met de bus van Placencia naar Belize City en toen de boot genomen naar Ambergris Caye. Golfkarretje gehuurd en even rondgesjeesd over het eiland

Zaterdag:
Met de boot vertrokken naar Cayes Caulker en daar rondgefietst

Zondag:
Rondgereden met het golfkarretje over Ambergris Caye

Maandag:
's ochtends met de boot vertrokken om te snorkelen met de Manatee bij North canal Caye Caulker. Ook gesnorkeld met roggen en schildpadden.

Dinsdag:
Vertrokken van Ambergris Caye naar Belize City om vanuit daar verder te gaan naar San Ignacio.

Woensdag:
Met Mayawalk Tours naar de grotten geweest genaamd Actun Tunichil Muknal.

Donderdag:
Naar de maya tempel Xunantunich geweest.

Vrijdag:
Gekanood op de Mopal rivier midden in de jungle.

Zaterdag:
Door de oerwoud gehiked om Caracol te bekijken, Maya ruines. 's Middag afgekoeld in de Rio Oh pools en ook gezwommen bij de Big Rock Waterfall.

Zondag:
Met de taxi vertrokken naar Belize City en onderweg gestopt bij de Blue Hole (binnenland) om heerlijk in af te koelen.